luni, 18 octombrie 2010

Droguri muzicale

In timp ce ma plimbam pe net , am dat peste un articol destul de ciudat. Prezenta o serie de clipuri de pe youtube care contineau o serie de sunete ( muzica nu este ) care se spune ca ar avea efecte ale drogurilor. M-am interesat un pic mai mult despre ce este vorba si am descoperit ca unii deja au luat avantaj in aceasta industrie si au si scos un program care contine astfel de melodii.
Se spune ca aceasta muzica te face sa simti efecte de la droguri usoare pana la droguri mai tari . Melodiile se sincronizeaza cu undele creierului si creeaza aceste simptome .
Pe net se afirma ca acestea v-or fi drogurile viitorului. Sper doar ca nu au dreptate. Mi se pare de-a dreptul penibil sa te droghezi sa iti atarni viata de un cui .
Nu scriam acest post daca nu avea legatura cu muzica si am ales sa nu prezint clipuri pt. ca nu vreau sa tentez lumea catre asa ceva. Nu incercati asta.. e spre binele vostru.

MUZICA

Un comentariu: